Wat was het een prachtige, zonovergoten dag afgelopen vrijdag, bij NL Doet in wijktuin Noordhove. Ruim 20 vrijwilligers waren aanwezig. Wethouder Margreet van Driel was daar één van. Zij had een enthousiast openingswoord en gaf het startsein voor de vele klussen die gedaan konden worden. En wat is er hard gewerkt! Het hekwerk en de […]