Computerles voor beginners bij inZet Meerzicht

Na de zomervakantie starten we in Meerzicht met computerlessen voor beginners. Het gaat in deze lessen vooral om de basisvaardigheden in het omgaan met computers/laptops en tablets. Van een ervaren vrijwilliger leer je hoe je met de meest voorkomende programma’s kunt omgaan, zoals Word en PowerPoint. Ook leer je alles over e‑mailen en veiligheid op het internet.

De lessen zijn elke vrijdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur aan de Uiterwaard 21. De eerste les start op vrijdag 26 augustus.

Deelname kost 4,00 per les, contant te voldoen of per ZoetermeerPas.

Naar keuze kan ook gewerkt worden uit het boek Windows 10. Dit boek kan tijdens de les aangeschaft worden en de kosten hiervan bedragen 20,00 euro.

Laptops zijn aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn om die mee te nemen. Tablets zijn niet aanwezig, dus voor uitleg over de tablet, dien je je eigen tablet mee te nemen.

Tijdens de lessen is er gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar.

Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Sabina Geusebroek via sabina@stichtingpiezo.nl of met inZet via 079-8887770.

Fotograaf: Vivianne Sanderse Photography-De Regelmeisjes

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove