Gespreksgroep bij inZet Buytenwegh

Op dinsdag 13 september start er een nieuwe gespreksgroep bij inZet Buytenwegh.

Tijdens de gesprekken ga je samen met anderen in op vragen die jou bezighouden in je dagelijks leven.

Er zijn deelnemers die elke week meedoen, maar het is ook mogelijk om de gespreksbijeenkomsten los te bezoeken. Doe maar eens mee aan de bijzondere ontmoetingen. Er is aandacht en erkenning, een luisterend oor en je wordt wellicht een beetje wijzer. De gespreksbijeenkomsten worden begeleid door een vrijwillige gespreksondersteuner van Stichting Piëzo. Het programma is samengesteld in samenwerking met Indigo preventie. Indigo verzorgt naast de gesprekken ook de workshops grenzen stellen, positief denken en communicatie. De bijeenkomsten zijn elke dinsdagmiddag van 14:30 tot 16:30. Deelname is gratis. Voor meer informatie en aanmelding neem contact op met Heleen Hollemans via heleen@stichtingpiezo.nl of via 06-38994171.