Taalvrijwilligers gezocht

Ben je deze zomer op vakantie geweest in het buitenland? Dan heb je vast wel gemerkt hoe lastig het is als je de taal van het land niet goed beheerst of juist hoe makkelijk het is als je het wel beheerst. Vind je het leuk om mensen wegwijs te maken in onze eigen, Nederlandse taal? Wordt dan taalvrijwilliger!

Stichting Piëzo is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om anderen te helpen en te stimuleren bij het spreken, lezen en schrijven van de Nederlandse taal. Als vrijwilliger word je ingezet voor verschillende activiteiten. Tijden zijn altijd in overleg en je krijgt een training.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Bhumika Trivedi via bhumika@stichtingpiezo.nl.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh