Meedoen

doen!

Onze organisatie beschouwt het als haar missie om – met alle mogelijkheden, die haar ten dienste (kunnen) staan – medemensen, die gedeeltelijk of geheel ‘buiten’ de samenleving staan of dreigen te komen, te stimuleren, te ondersteunen en te begeleiden met betrekking tot participatie, integratie en emancipatie op basis van hun individuele talenten en met als doel zo volwaardig mogelijk deelnemen aan de samenleving.

Vrijwilliger

worden

Piëzo is altijd op zoek naar enthousiaste mensen die iets willen betekenen voor een ander en daar hun talent voor willen gebruiken.
Door de verscheidenheid aan projecten die Piëzo uitvoert, is er altijd vraag naar hele diverse vrijwilligers. Ook als vrijwilliger kan je je blijven ontwikkelen door deelname aan diverse trainingen en cursussen speciaal gericht op het vrijwilligerswerk.

Donateur worden?

Met jouw donatie geef je vrolijkheid, ontspanning, zelfvertrouwen, kracht, wonderen en warmte. Draag jij Stichting Piëzo een warm hart toe? Er zijn veel manieren om aan Stichting Piëzo te doneren. Een donatie waarderen we enorm!