Meedoen

Meedoen in de wijk. Eigen kracht en talent benutten. Baas van je eigen leven zijn. Deze begrippen zijn belangrijk voor een gelukkig en zinvol bestaan. Leer kiezen wat je kan en ontplooi je sterke punten bij Piëzo. Piëzo biedt kansen voor iedereen!

Gratis kinderoppas bij cursussen, activiteiten en vrijwilligerswerk

Voor ouders met jonge kinderen biedt Piëzo gratis kinderoppas aan. Zo kan je als vader of moeder in alle rust aan je eigen ontwikkeling werken of vrijwilligerswerk doen. De kinderoppas is open op tijden die aansluiten bij onze activiteiten en cursussen voor volwassenen. Kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar zijn welkom.

De kinderoppas is voor veel kinderen een mooi opstapje naar het Speeltaalhuis.

De kinderoppas wordt verzorgd door getrainde vrijwilligers. Zij werken volgens een vaste dagstructuur. Voor de vrijwilligers is het werken in de kinderoppas een kans om hun talenten verder te ontwikkelen.

Vrijwilliger worden

Wist je dat wij altijd op zoek zijn naar enthousiaste mensen?
Bij Piëzo kun je je talent gebruiken én daarmee iets betekenen voor een ander!
Onzeker over je opleiding of onvoldoende ervaring?
Bij Piëzo kun je als vrijwilliger blijven leren en je op die manier verder ontwikkelen. Doe mee met onze trainingen en cursussen die speciaal gericht zijn op vrijwilligerswerk.
Wij kijken er naar uit je te ontmoeten!

Donateur worden?

Draag jij Stichting Piëzo een warm hart toe? Met jouw donatie geef je vrolijkheid, ontspanning, zelfvertrouwen, kracht, wonderen en warmte. Er zijn veel manieren om aan Stichting Piëzo te doneren. Een donatie waarderen we enorm!

Klik op de link om contact met ons op te nemen.