Voorlezer worden bij de VoorleesExpress?

Wil jij ook vrijwilliger worden bij De VoorleesExpress Zoetermeer? Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om gedurende twintig weken één uur per week voor te lezen bij gezinnen thuis.
VoorleesExpress

De VoorleesExpress helpt om de taalontwikkeling en het voorleesplezier van kinderen tussen 2 en 8 jaar te bevorderen.

De voorlezer laat ouders en kinderen kennis maken met interactief voorlezen, boekjes en taalspelletjes. Samen met het gezin wordt gekeken hoe het voorlezen het beste in de thuissituatie past. Alle voorlezers krijgen de training interactief voorlezen bij de bibliotheek voordat ze starten en een bibliotheekabonnement voor de duur van het traject.

Bij interesse kun je je aanmelden bij zoetermeer@voorleesexpress.nl /06-11720398