Maak kennis met de Wijkagenten in Palenstein

De Wijkagenten in Palenstein: hoe heten zij, wat houdt hun werk in, hoe gaat het met- en in de wijk Palenstein en waarover kunnen bewoners contact opnemen met de Wijkagent? Al deze vragen komen aan bod tijdens de informatiebijeenkomst op maandag 5 september van 13.45 uur tot 15:00 uur bij inZet Centrum.

Na afloop van deze bijeenkomst houden de Wijkagenten van 15:00 tot 16:00 uur een inloopspreekuur waar bewoners kunnen binnenlopen met klachten en vragen.

Met ingang van 19 september zullen de Wijkagenten om de week een inloopspreekuur verzorgen bij inZet Centrum op de maandagen in de even weken van 15:00 tot 16:00 uur.

Adres: Rakkersveld 253.

Aanmelden voor de informatiebijeenkomst is niet nodig. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of via 079-8885550.

Fotograaf: Stichting Piëzo

Onderschrift foto: Wijkagenten Patrick en Eric.