Computercursus voor beginners bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Wil je de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee aan de computercursus voor beginners bij inZet Buytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64.  Vanaf vrijdag 9 september leer je wekelijks hoe te werken met bijvoorbeeld de muis en met verschillende computerprogramma’s. De cursus vindt op vrijdagmiddag plaats van 14:00 uur tot 16:00 uur en bestaat in totaal uit acht lessen. Tijdens de lessen wordt gewerkt met het boek Windows 10.

Opgeven voor deze cursus is noodzakelijk. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie over de cursus en de kosten of om je aan te melden kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 079-8887474.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?