Techniekvrijwilligers voor de Brede School

De zomervakantie is over een paar weken weer voorbij en dat betekent dat zowel de gewone lessen als de Brede School activiteiten voor de kinderen weer van start gaan. Vanuit Stichting Piëzo verzorgen wij, samen met onze vrijwilligers, een groot deel van deze Brede School activiteiten. Kinderen leren daar na schooltijd extra vaardigheden en met het oog op de toekomst staan daarin technische vaardigheden steeds meer centraal. Voor het komende schooljaar zijn we dan ook nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om te ondersteunen bij lessen zoals houtbewerking, kluslessen en sciencelessen of om deze lessen zelf te geven.

Draag jij ook graag jouw vakkennis en enthousiasme over? Neem dan voor meer informatie of om je aan te melden als vrijwilliger contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 06-46872086.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh