Ambachtenwerkplaats

Hou je van creatief bezig zijn, werken met je handen en speciale en unieke dingen maken? Dan is de Ambachtenwerkplaats echt iets voor jou!

Je kunt er terecht om te leren en bezig te zijn in de verschillende ambachtsplaatsen:

• Textielwerkplaats: kleding leren maken en repareren, textiele werkvormen, breien, haken en weven;
  • Techniekwerkplaats: houtbewerken, elektriciteit, leren klussen in huis, reparatie houten producten;
  • Fietsenwerkplaats: lessen -en ondersteuning bij -fietsreparatie;
  • Werkplaats duurzaam: workshops energie besparen, energiescans, opleiding consulenten duurzaam;
  • Creatieve werkplaats: schilderen, mozaïek en diverse creatieve werkvormen.
  • Klussendienst: mensen die niet zelf in staat zijn door financiële en/of lichamelijke beperkingen om klussen in huis te doen kunnen een beroep doen op de klussendienst.

Meer informatie?

Neem contact op met Milou van Loenen, 06-11715238 of milou@stichtingpiezo.nl

De Ambachtenwerkplaats voeren wij uit in opdracht van inZet (samenwerkingsverband zorg en welzijn Zoetermeer).

Gerelateerd

Brede School en buitenschoolse activiteiten