Start nieuwe workshops houtbewerking Ambachtenwerkplaats

Elke woensdagochtend is er een workshop houtbewerking en we starten binnenkort weer met een nieuwe groep voor het maken van vogelhuisjes, kruidenrekjes en andere leuke houtproducten die u achteraf mee naar huis kunt nemen.

Bent u gevorderd houtbewerker of onze workshop afgerond? Kom dan maandagmiddag 12.30 of donderdag 9.15 naar ons Repaircafé hout en werk aan uw eigen houtproject of repareer meubels met onze leermeesters.

Datum en tijd: elke woensdag workshop houtbewerking van 9:15 tot 11:15

Locatie: Vrouwenhuiswaard 7 in Meerzicht.

Kosten: drie euro per les of tegen inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de ZoetermeerPas.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met AnneMarie Hut, annemarie@stichtingpiezo.nl, 079-8881928 of loop binnen in de Ambachtenwerkplaats.

Fotograaf: Piëzo