Kinderen Piëzo TalentenAcademie ontmoeten de advocaat

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie kregen deze week les van een advocaat. Ze leerden over het beroep van de advocaat en gingen aan de slag om samen een zaak op te lossen. Elk kind kreeg een rol. Zo was de één actief als getuige, de ander als advocaat en weer een ander als rechercheur. De kinderen waren erg gefocust om de waarheid naar boven te halen. Door de juiste vragen te stellen en goed naar elkaar te luisteren gingen ze aan de slag met een aantal van de vaardigheden die nodig zijn om dit beroep uit te oefenen.

Ben je tussen de 9 en 14 jaar? Woon en/of zit je op school in Palenstein of Oosterheem? Doe mee aan de Piëzo TalentenAcademie. Neem contact op met Jocelyn Heidweiller via jocelyn@stichtingpiezo.nl, 06-51948552 (Palenstein) of Odette Panneman odette@stichtingpiezo.nl, 06-36211905 (Oosterheem) of loop binnen bij Piëzo.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh