Certificaat voor deelnemers Vrouw in Actie

Zeven trotse deelnemers van de training Vrouw in Actie bij Piëzo ontvingen hun certificaat uit handen van de trainster Gea Harhar. Vrouw in Actie is voor vrouwen die zich verder willen oriënteren op werk en/of opleiding. Ze volgen een vijftal workshops , werken hun eigen actieplan uit en succesvolle vrouwen vertellen binnen de workshops hun verhaal. De workshops worden geleid door getrainde vrijwilligers. Ook komt het Werkgeversservicepunt langs om te vertellen over kansberoepen en vacatures. Tijdens de workshops staan het ontdekken van talenten en vaardigheden centraal. De vrouwen krijgen hulp om stappen te zetten naar werk en opleiding.

Iedere deelnemer heeft meer zicht gekregen op haar toekomst en de mogelijkheden. Zo heeft één deelnemer na jaren gedroomd te hebben om haar eigen cateringbedrijf te starten concrete stappen gezet waardoor ze nu één keer per week de beschikking heeft over een professionele keuken om haar hapjes en maaltijden aan te bieden. Een andere deelnemer heeft met de nieuwe inzichten die ze kreeg in het solliciteren een baan gevonden. Verder zal een aantal deelnemers in januari beginnen met een Mbo opleiding via Piëzo en is er iemand die door de workshops en de informatie heeft uitgezocht welke stappen zij kan nemen om opgeleid te worden als pedagogisch medewerker.

De workshops Vrouw in Actie worden meerdere keren per jaar in verschillende wijken in Zoetermeer aangeboden. Vrouwen die hieraan mee willen doen kunnen zich aanmelden bij Paula Verweij van Stichting Piëzo op tel. 06-40579695, paula@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Piëzo

Fotobijschrift: Zeven trotse deelnemers hebben hun certificaat van Vrouw in Actie ontvangen.