Praktijkverklaring op mbo 1-niveau

Voor sommige mensen is het behalen van een mbo-diploma een brug te ver. Praktijkleren met de praktijkverklaring biedt dan uitkomst: kortdurende scholing voor werkzaamheden, die je volledig op de werkvloer kunt aanleren.

Bij Piëzo kun je een erkende praktijkverklaring behalen op mbo 1-niveau. Wij bieden gecertificeerde leerwerktrajecten aan die volledig gericht zijn op kwalificatiedossiers van de Entreeopleiding Dienstverlening. Je voert assisterende taken uit bij Piëzo of bij partners van Piëzo. Je kunt hierbij denken aan werkruimtes gebruiksklaar maken, verzorgen van koffie en thee, gasten ontvangen en te woord staan en helpen bij het uitvoeren van activiteiten.

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om aanvullende lessen te volgen, zoals bijvoorbeeld computerles.

Voor wie

De praktijkverklaringstrajecten zijn bedoeld voor mensen die nog geen diploma hebben behaald. Na afloop ontvang je een praktijkverklaring voor de geleerde werkprocessen. Met deze verklaring kun je doorstromen naar een mbo-opleiding of baan.

Trajectduur

Het praktijkverklaringstraject is op maat en heeft een maximale duur van 1 jaar.

Informatie

Voor meer informatie over de praktijkverklaring kunt je contact opnemen met Gioia Conte, projectleider opleidingen, gioia@stichtingpiezo.nl 06-31687716.

Opleiding mbo 1

Energievoorlichting

Budgettrainingen en vaardigheden op maat

Taalontmoetingen op locatie