Maatschappelijke Diensttijd (MDT) met SWOM Academie

Een uniek ontwikkeltraject voor jongeren

Ben jij een jongere tussen de 15-30 jaar en wil jij je talenten ontdekken en je inzetten voor een ander? Meld je dan aan voor het MDT SWOM Academie traject!

Wat is de MDT SWOM Academie?

De MDT SWOM Academie is voor jongeren een toegankelijk en flexibel traject zodat je inzicht krijgt in jezelf en ontdekt wat bij jou past zoals vrijwilligerswer, studie en toekomstige baan.

Wat houdt het in en wat levert het je op?

Wat en hoeveel je precies gaat doen, hangt af van wat jij kunt en wilt (leren). Dankzij de coaching, workshops bij SWOM en werkervaring bij Piëzo ontdek je jouw talenten, wat je leuk vindt en ontwikkelt nieuwe vaardigheden.

• Je ontvangt begeleiding van een coach.
  • Je ontdekt wat je wilt en kunt door vrijwilligerswerk.
  • Je ontmoet andere mensen
  • Je kunt deelnemen aan activiteiten zoals een workshop

Wat kost het?

Dit traject is volledig gratis!

Het enige wat het je kost is een aantal uur inzet per week gedurende een periode van 4-6 maanden.

Aanmelden voor het traject

Wil je je aanmelden voor dit traject of heb je vragen?

Neem voor meer informatie contact op met Wieneke Crince Le Roy, projectcoördinator MDT bij Piëzo.

Bereikbaar per e-mail, via wieneke@stichtingpiezo.nl en per telefoon, via 0636211905.

Gerelateerd

VoorleesExpress