Repair Café Zoetermeer

Het Repair Café Zoetermeer bevindt zich in de Piëzo Ambachtenwerkplaats en wordt geheel verzorgd door vrijwilligers van Stichting Piëzo.

Elke dinsdag- en woensdagochtend van 9:15 tot 12:00 uur kun je bij het Repair Café terecht met je kapotte kacheltje, lekkende koffiezetapparaat, vastgelopen naaimachine en vele andere defecte huishoudelijke apparaten. RepairCafé is in veel gemeenten een groot succes, zo ook in Zoetermeer.

Je kunt hier tijdens de openingsuren gratis terecht met je kapotte spullen. Je bent altijd welkom en als je even moet wachten kun je hier een gratis kopje koffie of thee drinken aan onze leestafel, waar boeken en handleidingen ter inzage liggen over het repareren van allerhande apparaten. Het Repair Café gaat uit van het principe dat je samen met de aanwezige vrijwilligers je eigen apparaat repareert. Wij hebben geen onderdelen op voorraad. Als er onderdelen besteld moeten worden kunnen wij je wel helpen, maar het is de bedoeling dat je het zelf bestelt.

Je kunt bij ons terecht voor de reparatie van onder andere elektrische huishoudelijke apparaten zoals stofzuigers, koffiezetapparaten, waterkokers, naaimachines, verlichting, audio apparatuur, computers, elektrisch gereedschap (o.a.boormachines), computers.

Dus gooi een kapot apparaat niet meer weg, maar kom naar het Repair Café aan de Teldersrode 25 in Winkelcentrum Buytenwegh.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of met de locatie via 079-8881928.

De diensten van de Piëzo Ambachtenwerkplaats maken onderdeel uit van de diensten die inZet levert.

Gerelateerd

Praktijkverklaring op mbo 1-niveau