Piëzo TalentenAcademie

Leuk leren! Ontdek bij de Piëzo TalentenAcademie jouw talenten en neem een kijkje in de wereld van beroepen.
Ben jij tussen de 9 en 14 jaar en woon en/of zit jij op school in de wijk Palenstein en Oosterheem?

Doe dan mee met de Piëzo TalentenAcademie!

Maak kennis met diverse vakgebieden en professionals uit de wereld van wetenschap, bestuur, techniek en kunst en cultuur. Denk aan: recht, geneeskunde, journalistiek, film, politiek, ondernemen en beeldende kunst.

• Ontmoet gastdocenten/professionals die vertellen over hun beroep.
  • Word uitgedaagd om bij jezelf te onderzoeken of je de benodigde vaardigheden van het beroep beheerst.
  • Door de Piëzo TalentenAcademie krijg je een breedbeeld te zien van de wereld.

Lucas : ‘Behalve dat ik heb ontdekt waar ik goed in ben, heb ik op de TalentenAcademie ontdekt dat leren leuk is! Er is veel meer dan alleen rekenen en taal. Dat ontdek je ook door de bezoeken die de Piëzo TalentenAcademie organiseert, naar bijvoorbeeld het ziekenhuis, een hotel of een robotbedrijf.’

De Piëzo TalentenAcademie vindt plaats in PiëzoCentrum Palenstein en in PiëzoCentrum Oosterheem.

Meer informatie over de Piëzo TalentenAcademie (zoals bv. het programma) kun je vinden op www.piezotalentenacademie.nl. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met Jocelyn Heidweiller, jocelyn@stichtingpiezo.nl, 06 – 519 48 552 (PiëzoCentrum Palenstein) of met Odette Panneman, odette@stichtingpiezo.nl, 06-36211905 (PiëzoCentrum Oosterheem).

Kunstuitleen

Taallessen