Ouders met elkaar in gesprek over opvoeding

Ouders en opvoeders zijn met elkaar in gesprek gegaan over de opvoeding van hun kinderen tijdens de OSA bijeenkomst (Opvoeden Samen Aanpakken) in PiëzoCentrum Meerzicht.

Zij deelden hun ervaringen en kennis, aan de hand van opvoedthema’s, met elkaar. Opvoeden is een onderwerp dat álle ouders bezig houdt. Een aanwezige moeder: ‘we hebben het gehad over waar de balans ligt tussen loslaten en beschermen.  Opvoedvragen zijn echt universeel. Een vrijwillige gespreksleider heeft de bijeenkomst begeleid.

OSA bijeenkomsten kunnen op verzoek georganiseerd worden daar waar groepen ouders/verzorgers met elkaar in gesprek willen zoals bijvoorbeeld een school, een kinderopvangorganisatie of bij een ouder thuis.

Stichting Piëzo voert het project uit in samenwerking met de medewerkers van Meerpunt informatie en advies.

Wil u ook meepraten over opvoedthema’s of wil u meer weten over het project, neem dan contact op met
Wieneke Crince Le Roy, coördinator OSA. Telefoon: 079-3229453/ 06-11720398
mail: wieneke@stichtingpiezo.nl