Groeiende interesse in stichting Piëzo binnen en buiten Zoetermeer

Zoetermeer – Stichting Piëzo wordt steeds meer gezien door organisaties van buiten de stad en steeds meer gevonden door Zoetermeerders. Zo bleek afgelopen donderdag tijdens de drukbezochte, jaarlijkse klankbordbijeenkomst van de organisatie. De bijeenkomst voor vrijwilligers en medewerkers  in PiëzoCentrum Oosterheem was druk bezocht. 2013 was een jaar waarin het deelnemersaantal verder steeg, er nieuwe projecten zijn opgestart en een toenemende interesse van organisaties buiten Zoetermeer is gebleken. Inmiddels werken enkele organisaties buiten de stad al met de door Piëzo ontwikkelde PiëzoMethodiek. De methodiek bestaat uit 5 fases waardoor mensen zich kunnen ontwikkelen en zo (meer) kunnen participeren in de samenleving.

IMG_8991

In gesprek met vrijwilligers en medewerkers tijden de jaarlijkse klankbordbijeenkomst van Piëzo op donderdag 5 juni.

Fotograaf: Petra van der Bijl