Wijkbewoners laten talenten zien op Nieuwjaarsreceptie in PiëzoCentrum Oosterheem

Nieuwjaarsreceptie PCO-18
De Nieuwjaarsreceptie in PiëzoCentrum Oosterheem is goed bezocht. Alle aanwezigen- vrijwilligers en netwerkpartners- hebben genoten van uitstekend verzorgde hapjes en drankjes dankzij de goede inzet van vrijwilligers en stagiaires.
Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker van PiëzoCentrum Oosterheem, bedankte alle aanwezige vrijwilligers voor hun inzet van het afgelopen jaar. Getalenteerde wijkbewoners vertoonden hun zang en dans. Ook was een enthousiaste DJ aanwezig! Alle aanwezigen zongen met elkaar onder leiding van Aylona, het bekende Russische lied ‘Alinka’. De zaal was prachtig versierd met schilderkunstwerken.
Nieuwjaarsreceptie PCO-17
Nieuwjaarsreceptie PCO-12