Wie komt het vrijwilligersteam van Piëzo versterken?

Piëzo is op zoek naar vrijwilligers die andere Zoetermeerders willen stimuleren en begeleiden met hun Nederlandse taal- en rekenontwikkeling.

Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie en beschouwt het als haar missie om – met alle mogelijkheden, die haar ten dienste (kunnen) staan – Zoetermeerders, die gedeeltelijk of geheel ‘buiten’ de samenleving staan of dreigen te komen, te stimuleren, te ondersteunen en te begeleiden met betrekking tot participatie, integratie en emancipatie. Dit gebeurt altijd op basis van hun individuele talenten en met als doel zo volwaardig mogelijk deelnemen aan de samenleving.
Binnen de verschillende PiëzoCentra draaien momenteel 40 taalgroepen die geleid worden door vrijwilligers.

Wie interesse heeft kan contact opnemen met Janita Volders, janita@stichtingpiezo.nl

Piezo 144

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove