Diploma-uitreiking deelnemers Aka

Door deelname aan de opleiding Aka MBO 1 hebben deelnemers aan de PiëzoMethodiek de laatste stap gezet in de PiëzoMethodiek.
De diploma-uitreiking heeft op feestelijke wijze in aanwezigheid van de wethouder Zorg en Welzijn, KlaasJan de Jong plaats gevonden.

13 Deelnemers hebben een diploma gekregen.
AKA opleiding is een samenwerkingsverband tussen ID-college, gemeente Zoetermeer en Piëzo
en wordt financieel mogelijk gemaakt door Fonds 1818Dit traject biedt mensen die zich willen ontwikkelen een kans!
Dit is de eerste groep die via dit bijzondere project hun diploma krijgt.
Drie deelnemers hebben al een baan gevonden, waarvan 2 deelnemers bij hun stageadres; Middin.
Een aantal deelnemers zal in september doorstromen naar een MBO-2 opleiding die het ID-college, Piëzo, WZH en de gemeente Zoetermeer gaat starten.

Organisaties die stageplekken beschikbaar hebben gesteld zijn oa Middin, Kwadraad, basisscholen Da Vinci, Het Groene Hart en WZH.

Door de inzet van vrijwilligers hebben deelnemers extra ondersteuning gehad met hun huiswerk.
Meer informatie bij sandra@stichtingpiezo.nl
AKA diploma uitreiking-24

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove