Vrouwen brengen hun toekomst in beeld bij Soetermare en Piëzo!

Door Lions Soetermare en Stichting Piëzo is een project ontwikkeld dat vrouwen de mogelijkheid geeft om hun toekomstplannen in beeld te brengen. Het project heet  ‘Vrouw in Beeld’.

‘Vrouw in Beeld’ is een project waar vrouwen onder begeleiding van een gespreksleidster aan de slag gaan om hun talenten te ontdekken”. De vrouwen komen 5 keer bij elkaar, iedere keer met dezelfde groep.

Vrouw in Beeld biedt een afwisselend programma met creatieve- en gespreksbijeenkomsten. Vragen als “Wat is jouw talent?” en “Hoe ga je aan de slag met jouw toekomst(droom)? Staan steeds centraal. Vrouwen krijgen zo een beeld van zichzelf en hun toekomst. Ze werken aan haalbare doelen. Na 5 weken als het project klaar is gaan de vrouwen naar huis met een realistisch stappenplan. ‘Vrouw in Beeld’ wordt uitgevoerd in de PiëzoCentra en vrijwilligers van oa Lions Soetermare begeleiden de groepen.

Meer informatie over dit project? Neem dan contact op met Lynda R. Smit lynda@stichtingpiezo.nl of 06-11715238.

IVD2014-16

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?