Themabijeenkomst over gezonde voeding in PC Buytenwegh

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontdekken, en – verder– te ontwikkelen. Piëzo en Vierstoom Weten en Eten organiseren samen bijeenkomsten op het gebied van gezonde voeding.

Op woensdag 2 juli wordt er tijdens de themabijeenkomst aandacht besteed aan het lezen van etiketten op voedingsproducten. Door het begrijpen van de informatie op de etiketten kun je beter een gezonde maaltijd samenstellen. De bijeenkomst wordt verzorgd door Linda van Dam. Andere vragen over gezonde voeding kunt u op deze ochtend natuurlijk ook stellen.

Tijdens de themabijeenkomst is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Datum: woensdag 2 juli

Tijdstip: 09.15-11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Buytenwegh, Justus van Effenhove 37

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig