Themabijeenkomst ‘make-up en solliciteren’ in PC Meerzicht

Op woensdag 25 juni wordt er in PiëzoCentrum Meerzicht een themabijeenkomst georganiseerd over make-up dragen tijdens een sollicitatiegesprek.

Deelnemers krijgen uitleg over hoe een verzorgde uitstraling kan bijdragen aan een succesvol sollicitatiegesprek. Hier wordt specifiek ingegaan op het gebruik van make-up. Er zullen verschillende technieken en producten worden besproken.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door Widianty Hidayat, deelnemer van Piëzo. Widianty heeft in Indonesië een opleiding tot visagiste gevolgd.

Widianty doet mee aan de PiëzoMethodiek en zet haar talent en passie voor vissige visagie in voor anderen. In de toekomst hoopt zij haar eigen bedrijf op te zetten. Bij Piëzo krijgt zij nu de kans om anderen meer te leren over vissige visagie en make-up.

Tijdens de themabijeenkomst is er kinderoppas aanwezig.

Datum:  Woensdag 25 juni

Tijdstip: 09.15-11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig