Themabijeenkomst gezonde voeding & choresterol op 24 maart

In deze bijeenkomst wordt door Mieke Paleari, diëtiste van Vierstroom Weten&Eten, iets verteld over gezonde voeding. Wat is gezond? Wat is niet gezond? Waarop moet je vooral letten?

Ook Mw. Lodewijks, apotheker van de Centrum Apotheek is aanwezig. Zij zal uitleg geven over choresterol. Wat is het? En welke risico hangen daarmee samen?

Tijdens de bijeenkomst kunt u, als u dat wilt, zelf aan de hand van vragen bepalen of u risico loopt. En of een choresterol-test voor u nuttig is.

Het is tijdens of na de bijeenkomst zelfs mogelijk om door een apothekers-assistente uw choresterol te laten meten. Tot 28 maart kunt u deze test ook laten uitvoeren bij de diverse service apotheken. Na die datum kost deze test € 15.-

U krijgt tijdens deze bijeenkomst ook informatie over de mogelijkheden die er in het wijkgebouw om te sporten en zo uw conditie te verbeteren.

Wanneer              : maandag 24 maart 2014

Tijd                        : 9.15 uur tot 11.15 uur

Adres                     : PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 353, zaal M.0.11

Deelname            : voor iedereen. Deelname is gratis. Aanmelden vooraf is niet nodig.

Gratis kinderoppas is aanwezig.