Themabijeenkomst over diabetes in PiëzoCentrum Meerzicht

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontdekken, en – verder– te ontwikkelen. Piëzo en de Vierstroom Weten& Eten organiseren bijeenkomsten op het gebied van gezondheid, dieetleer en kennis van voedingsproducten.
Op woensdagochtend 28 mei wordt er tijdens de themabijeenkomst aandacht besteed aan het onderwerp ‘diabetes’.

De bijeenkomst wordt verzorgd door Veronica Nilsson, diëtiste bij de Vierstroom Weten&Eten. Tijdens de bijeenkomst wordt gesproken over wat diabetes is, hoe je het kan voorkomen en hoe je ermee om kan gaan.

Tijdens de themabijeenkomst is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Datum: woensdag 28 mei

Tijdstip: 09.15-11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21 In Zoetermeer

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig