Themabijeenkomst Humanitas in PiëzoCentrum Meerzicht

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontdekken, en – verder– te ontwikkelen. Tijdens de themabijeenkomsten krijgen organisaties en wijkbewoners de kans om voorlichting of een workshop te geven.
Op woensdag 4 juni wordt er tijdens de themabijeenkomst aandacht besteed aan de organisatie Humanitas. Humanitas is een lokale vrijwilligersorganisatie die opkomt voor iedereen die in Zoetermeer (tijdelijk) een steuntje in de rug kan gebruiken. Gelijkwaardigheid, wederkerigheid en respect van mens tot mens zijn daarin belangrijke uitgangspunten.

De bijeenkomst wordt verzorgd door Marleen Teunissen, bestuurslid van Humanitas. Tijdens de bijeenkomst wordt gesproken over wat Humanitas voor een organisatie is, wat Humanitas doet en hoe men Humanitas kan benaderen.

Tijdens de themabijeenkomst is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Datum: woensdag 4 juni

Tijdstip: 09.15-11.15 uur

Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig