Stem op PiëzoMaatje voor een Appeltje van Oranje

PiëzoMaatjes is genomineerd voor een Appeltje van Oranje van het Oranje Fonds. De prijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan drie sociale projecten die zorgen voor verbinding van mensen en weer meedoen in de samenleving. Het thema van de Appeltjes van Oranje 2019 is ‘De kracht van samen; vrijwilligers doen mee(r)’. De prijzen staan in het teken van mensen die vrijwilligers op een buitengewone manier weten te mobiliseren en enthousiast weten te houden.

PiëzoMaatjes zijn vrijwilligers die andere vrijwilligers opleiden en begeleiding bieden met het uitvoeren van het vrijwilligerswerk. Hun talent en kennis wordt ingezet. Zo kunnen veel meer mensen aan de slag als vrijwilliger. Dick en Ali zijn elkaars PiëzoMaatjes. Dick is een ervaren ICT’er, hij begeleidt Ali met zijn vrijwilligerswerk. Ali voert vrijwillig computerklussen uit en Dick helpt hem hierbij. Samen werken ze aan doelen en maken gebruik van elkaars expertise. Door de inzet en steun van Dick krijgt Ali een steuntje in de rug.

Stem 10-daagse 7 tot en met 16 januari 2019

Stemmen op PiëzoMaatjes kan van maandag 7 tot en met woensdag 16 januari via https://appeltjevanoranje.nl/piezo

Voor meer informatie: jocelyn@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Piëzo