Lunch en schilderen in Buytenwegh

foto 1Lunch en schilderen op maandag 28 april in PiëzoCentrum Buytenwegh was een groot succes!

De lunch en het schilderen op maandagmiddag was zeer geslaagd.  Op deze middag is de ouderen-inloop. Maar vandaag waren er ook vrijwilligers van PiëzoCentrum Buytenwegh uitgenodigd. Dit om ze te bedanken voor hun inzet. Er waren 26 mensen; taalvrijwilligers, gastvrouwen en stagiaires, deelnemers van de ouderen-inloop op maandag en van de teken- en  schilderlessen op vrijdag. Lisa, Shaleza en Isminaz hadden soep en sandwiches gemaakt. Er was Surinaamse soep en linzensoep.

foto 4Onder leiding van onze schilderdocente Sylvia is er geschilderd. Het thema van de schilderles was  ‘vrolijke bomen’ . Door dit inspirerende thema is het een vrolijke middag geworden en zijn er vele mooie en vrolijke bomen geschilderd. Na het bewonderen van elkaars werk, hebben we afgerond met een kopje koffie.

Elke maandagmiddag organiseert PiëzoCentrum Buytenwegh de ouderen-inloop. Dit is van 13.15- 15.15 uur. Het adres van PiëzoCentrum Buytenwegh is Justus van Effenhove 37.  Aanmelden is niet nodig en de activiteit is gratis. Voor meer informatie kunt u bellen naar 079-3603988 of mail naar evelyn@stichtingpiezo.nl

foto 2

foto 3