Een mogelijke eerste stap naar een gezonde levensstijl

Er is vaak veel gaande in ons leven en een gezonde maaltijd schiet er dan helaas weleens bij in. Ook wordt er vaak gedacht dat een gezonde maaltijd prijzig moet zijn, maar niets is minder waar. Bij Inzet Buytenwegh& de Leyens willen wij dit dan ook graag laten zien. Met weinig tijd en geld kunt u namelijk een enorm voedzame en lekkere maaltijd op tafel zetten.

Vanaf 22 september kunt u elke woensdagmiddag van 12:30u tot 14:30u voor 3 euro bij ons komen lunchen. Dit betreft een gezonde èn goedkope lunch, bereid met zoveel mogelijk ingrediënten uit de moestuin. Ook staat op deze woensdagmiddagen elke week een nieuw thema centraal op het gebied van gezonde voeding. De thema’s die tijdens de eerste vier weken aan bod zullen komen zijn: Rijk aan groente, Gezond én goedkoop, Voedselcombinaties en Eten uit de natuur. U krijgt tijdens deze lunch informatie over deze verschillende thema’s, de ingrediënten die zijn gebruikt en welk effect deze ingrediënten op uw lichaam hebben. Naast het feit dat het belangrijk is om bewust te zijn van het voedsel dat uw lichaam binnenkomt, zorgt het samen lunchen ook voor verbinding. Een kleine en misschien wel eerste stap naar een gezonde levensstijl. Lijkt het u leuk om een keer te komen lunchen? Meldt u dan aan bij Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06-11715238.

De locatie van inZet Buytenwegh & De Leyens bevindt zich aan de César Franckrode 64. U kunt de 3 euro voor lunch contant voldoen of per ZoetermeerPas.

Mocht u in het bezit zijn van een moestuin of kweekt u uw eigen groenten en fruit thuis en wilt u iets doneren voor de lunch? Ook dan kunt u contact opnemen met Milou van Loenen.