Wereldwijzer in de wijk

Word wereldwijzer bij inZet locatie Buytenwegh & de Leyens, elke woensdagochtend van 09:15 tot 11:15 uur.

Op woensdag 22 september staat de derde bijeenkomst van Wereldwijzer in het teken van tuinen. Eerst voert de cultuurjockey je mee langs enkele botanische tuinen wereldwijd. Daarna vertelt een gastspreker over een eigen moestuin van bescheidener formaat. De bijeenkomst wordt afgesloten met het proeven van zelfgemaakte jam uit de eigen moestuin. Kom langs en wordt wereldwijzer. Voor meer informatie of aanmelding, neem contact op met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06-11715238. De bijeenkomsten worden gehouden op de Cesar Franckrode 64. De kosten voor deelname bedragen 3 euro, contant te voldoen of via de ZoetermeerPas.