Zin in een verhaal!

Kennissessie voor ouderen

Zin in mooie verhalen en gezelligheid? Kom dan woensdagmiddag 21 juni naar PiëzoCentrum Buytenwegh!

Op deze woensdagmiddag van 15.00 tot 16.45 uur, zal Kees vertellen over zijn ervaringen als bankman in verschillende functies. De muzikale Kees kent u misschien als ’troubadour’. Voordat hij op deze wijze werkzaam was, heeft hij jarenlang in het bedrijfsleven meegedraaid.

Graag deelt hij zijn mooiste herinneringen over zijn ervaringen op de bedrijvenmarkt in de jaren negentig, rond de milleniumwissel en het begin van de éénentwintigste eeuw.

Wat maakt een bedrijf succesvol? Kees kan hier uit ervaring mooie anekdotes over vertellen.
Wil je deze informatieve én gezellige kennissessie graag bijwonen? Kom dan woensdag 21 juni om 14:45 uur naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64.
Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh