Workshops mijn positieve gezondheid vanaf 21 februari bij Piëzo Buytenwegh

Hoe gaat het met je? Hierbij gaat het er niet alleen om of je ziek of gezond bent. Je goed voelen gaat ook over of je mee kunt doen in de samenleving en of je je leven als zinvol ervaart.

In zes bijeenkomsten komen alle onderwerpen aan bod die van invloed zijn op jouw gezondheid. In deze workshops krijg je meer inzicht in hoe het echt met je gaat. Wat jij nodig hebt om je beter te voelen en wat belangrijk voor je is. Zou je iets willen veranderen en hoe doe je dat?

Deze kleinschalige workshops worden georganiseerd door ervaren vrijwilligers van Piëzo. De eerste serie van drie workshops start vanaf dinsdag 21 februari.

César Franckrode 64, 9:15 tot 11:15 uur. Kosten voor deelname bedragen 4 euro. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

De diensten van PiëzoCentrum Buytenwegh maken onderdeel uit van de diensten voor inZet.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove