Workshops creatieve fotografie

Vanaf donderdag 10 oktober starten bij inZet Buytenwegh de workshops Creatieve Fotografie. Deze workshops gaan verder dan alleen maar plaatjes schieten. Het leren “ZIEN” oftewel anders kijken naar je onderwerp is het uitgangspunt. Theorie wordt wel behandeld, maar niet meer dan noodzakelijk. Een ervaren vrijwilliger van Piëzo verzorgt deze praktijkgerichte workshops, waar wordt gewerkt aan opdrachten die daarna besproken worden.

Donderdagmiddag van 14:45 tot 16:45 uur aan de César Franckrode 64. Startdatum 10 oktober. De lessen vinden om de week plaats.
De kosten bedragen 4 euro per les. Betalen met de ZoetermeerPas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en aanmelding kun je contact opnemen met Christa de Jonge, c.dejonge@inzet-indewijk.nl  of bellen naar de locatie 079-8887474.

Taalvrijwilliger bij de Zelfredzaamheidsroute

Beschilderen van houten, handgemaakte producten bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Creatieve vrijdagmiddag voor kinderen en ouders bij inZet Centrum

Havermoutkoekjes met kaneel – Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh