Winterontmoeting in Wijktuin Noordhove

Voor inwoners van Noordhove is er de Wijktuin Noordhove voor ontmoeting en het volgen van activiteiten en lessen. Gemeente Zoetermeer heeft de mogelijkheid geboden om activiteiten in de wijktuin te ontwikkelen en verbindingen in de wijk tot stand te brengen. Een kans die we vanuit ons sociale hart met beide handen aangrijpen om mensen in de gelegenheid te stellen hun talenten en vaardigheden te ontdekken en verder te ontwikkelen. Van samen tuinieren in de moestuin tot gezonde wandelingen en lunches voor volwassenen. Ook zijn er geregeld informatiebijeenkomsten. Voor kinderen zijn er al de schooltuintjes en sinds kort is er ook een echte studieplek. Wijkbewoners kunnen elkaar in de wijktuin op een laagdrempelige manier ontmoeten en meedoen! Op donderdagmiddag 27 januari is er van 15.00 tot 17.00 uur een open middag voor iedereen uit de wijk die graag een kijkje wil komen nemen en meer wil horen over onze plannen met de sociale moestuin en andere activiteiten. U wordt ontvangen met gratis verse soep en zelfgemaakte cake. Creatievelingen kunnen zich warm timmeren met het maken van een vogelhuisje. Lijkt het u leuk om dit seizoen mee te doen met één van onze activiteiten of wilt u zich inzetten als vrijwilliger, dan kunt zich die middag aanmelden.

Mocht de winterontmoeting door de mogelijke verlenging van huidige maatregelen rondom corona niet door kunnen gaan, dan wordt deze verplaatst. Voor vragen kunt u terecht bij Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of 06-36019137.