Wintergames 2021: hockeyclinic bij MHCZ

Doe je mee aan een gratis hockeyclinic tijdens de Wintergames 2021 verzorgd door hockeyvereniging MHCZ en Sportmaatjes van Piëzo? Trainers van hockeyvereniging MHCZ leren je de basistechnieken van hockey én trucjes om een wedstrijd mee te winnen. Ben je tussen de 13 en 17 jaar? Doe mee op vrijdagmiddag 26 februari! Na de training krijg je een gezonde goodybag mee naar huis. MHCZ zorgt voor alle hockeymaterialen die je nodig hebt tijdens de training. Doe sportieve kleding aan en sportschoenen. Ben je na de training zo enthousiast en wil je nog een extra maand meedoen aan hockey? Dan helpen we je hierbij.

Wanneer: vrijdag 26 februari

Tijd: 15.00 uur tot 17.00 uur

Meedoen is gratis.

Je kunt je tot en met 25 februari aanmelden via Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl of 06 11715238. Ook voor vragen en meer informatie is Milou bereikbaar.