sportmaatjes sportief wandelgroep zoetermeer.

Sportmaatje bij Sportief Wandelgroep Zoetermeer

Sinds afgelopen week is Francis van Sportief Wandelgroep Zoetermeer Sportmaatje van Darling. Francis: “In de nieuwsbrief van mijn wandelvereniging, de Sportief Wandelgroep Zoetermeer, stond een oproepje voor Sportmaatjes. Ik heb daar meteen op gereageerd”. Milou is projectleider van het Sportmaatjesproject van Piëzo; “Wij zoeken leden van sportverenigingen die het leuk vinden om hun sport te introduceren bij een ander. Bij Piëzo bereik ik mensen die graag een sportmaatje willen en aansluiting bij een sport en vereniging”. Francis en Darling wandelen nu iedere week samen.

sportmaatjes sportief wandelgroep zoetermeer.

Ook mee doen aan het Sportmaatjesproject?

Wil je jouw sport introduceren bij een ander? Of wil je gaan sporten met een maatje en heb je hier hulp bij nodig?

Meld je dan aan bij Sportmaatjes via Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of 06 11715238. Ook voor meer informatie is Milou te bereiken.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove