Wegens succes herhaald, online-bijeenkomst ‘energie besparen, stap voor stap’

De vorige online-bijeenkomst ‘energie besparen, stap voor stap’ ontving zoveel positieve reacties dat deze nu herhaald wordt. Wil jij ook weten wat er in jouw huis nodig is om (extra) energie te besparen? Tijdens de online bijeenkomst ‘energie besparen, stap voor stap’ maak je samen met ervaren energieconsulenten een rondgang door alle ruimtes in het huis. De focus ligt op energiebesparing in huis. Elke ruimte wordt uitvoerig besproken en zo kom je erachter wat je kunt doen om minder energie te verbruiken. In een uurtje ben je bijgepraat over slimme maatregelen die geld en comfort opleveren.

Doe je mee? Je bent van harte welkom op een van onze volgende bijeenkomsten: dinsdag 23 februari, 16 maart (19.30 uur tot 20.30 uur), woensdag 24 februari, 17 maart (10.00 uur tot 11.00 uur). Deelnemen aan de bijeenkomst is gratis. Na aanmelding ontvang je een link via de e-mail. Aanmelden kan via deze link: https://stichting-piezo.webinargeek.com/energie-besparen-stap-voor-stap. Neem voor meer informatie contact op met Simone Langeveld via 06 36573257 of duurzaam@stichtingpiezo.nl.

Zelf geïnteresseerd in het geven van een bijeenkomst ‘energie besparen’? Nodig jouw buren en vrienden uit en vraag een digitale bijeenkomst aan bij Piëzo via 06 36573257 of duurzaam@stichtingpiezo.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove