Wil jij ook bijdragen aan kansengelijkheid voor kinderen?

Vrijwilligers van Piëzo zijn al enige tijd actief met het begeleiden van kinderen met hun schoolwerk. Dit doen zij met veel enthousiasme op diverse locaties, waaronder ook op enkele scholen. De vrijwilligers helpen hiermee kinderen die geen mogelijkheid hebben om thuis zelfstandig of met behulp van ouders aan hun schoolwerk te werken en daardoor steeds meer achterstand zouden oplopen. De vrijwilligers besteden extra aandacht aan de kinderen, motiveren hen om hun schoolwerk te maken en geven extra uitleg als een kind dat nodig heeft. De kinderen ervaren hierdoor minder verschil met hun klasgenootjes die die ondersteuning thuis wel krijgen.
Er is echter steeds meer behoefte aan deze extra aandacht en hulp. Wil jij ook als vrijwilliger kansen creëren voor deze kinderen? Dan verwelkomen we je graag! Voor meer informatie of om je aan te melden, kan je contact opnemen met Wendy Moerman via wendy@stichtingpiezo.nl of 06-80055583.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?