Ga mee met de Piëzo TalentenAcademie naar Historisch Zoetermeer

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie gaan op zaterdag 25 september naar historisch Zoetermeer. Daar leren ze alles over verschillende beroepen die nodig zijn voor dit festival zoals acteur, de podiumbouwer en nog veel meer. Natuurlijk gaan de kinderen ook naar één van de gave shows kijken! Ben jij tussen de 9 en 14 jaar? Ga dan met ons mee!

De middag duurt van 13.30 uur tot 16.00 uur. We verzamelen om 13.30 uur bij Piëzo, adres Rakkersveld 253. Om 16.00 uur zijn we hier weer terug.

Aanmelden kan via talentenacademie@stichtingpiezo.nl of 0651948552. Graag de naam van het kind/de kinderen vermelden en een telefoonnummer van ouder/verzorger.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller via talentenacademie@stichtingpiezo.nl of 06-51948552.