Kinderworkshop lekkere en gezonde toetjes maken

Houd jij van lekkere toetjes? Dan kun je in deze workshop je hart ophalen! Op woensdagmiddag 29 september verzorgt een diëtist van Goudenhart een workshop speciaal voor kinderen. Deze workshop duurt van 13:00 tot 14:30 uur. Samen met de diëtist ga je aan de slag met allerlei verrassende ideeën en natuurlijk mag je het toetje na afloop zelf opeten. Doe je ook mee?

De workshop wordt gegeven bij de inlooplocatie van inZet Buytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64.

Wist je trouwens dat er elke woensdagmiddag van 13:00 tot 14:30 uur leuke kinderactiviteiten zijn bij inZet Buytenwegh & De Leyens?

Voor meer informatie of om je aan te melden kan er contact worden opgenomen met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06-11715238