Wijklunch Piëzo met workshop ontspanningstechnieken

Piëzo organiseert dinsdag 18 augustus van 12.30 uur tot 14.30 uur een gezellige wijklunch met kennisverreiking in de Hof van Seghwaert. Indigo Preventie zal tijdens de lunch een workshop geven over verschillende ontspanningstechnieken.

Tijdens de workshop leer je:

• wat het effect is van spanning en ontspanning op je lichaam en oefen je met verschillende ontspanningstechnieken.
  • wat je kunt doen om spanningsklachten te voorkomen.

Wat kost het?
Deelname aan deze workshop is kosteloos en kan ook zonder deelname aan de lunch gevolgd worden.
Kosten lunch: € 2,- of betaling via Zoetermeerpas

Waar?
Hof van Seghwaert (Perenboomgaard, ingang is achter Kern Kinderopvang: Gaardedreef 169)

Elke dinsdag in de zomervakantie organiseren Piëzo en de Hof van Seghwaert samen een gezonde wijklunch voor de buurt.
Iedere week wordt er door vrijwilligers een heerlijke verse soep gemaakt en geserveerd met een belegd broodje en fruit.

Aanmelden voor de workshop en/of lunch kan via AnneMarie Hut: 06-11720398 of annemarie@stichtingpiezo.nl.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh