Begeleiders gezocht voor Studieplekken bij Piëzo

Vind je het leuk om kinderen van de basisschool verder te helpen met het verbeteren van hun schoolprestaties en ben je één of twee middagen per week na schooltijd (vanaf drie uur) beschikbaar? Dan verwelkomen we je graag als vrijwillige begeleider op één van onze studieplekken. Een Studieplek is een rustige plek in de wijk waar kinderen worden begeleid met hun schoolwerk en waar nauw wordt samengewerkt met scholen.

Je gaat met kinderen aan de slag o.a. met hun taalontwikkeling en vanuit school meegekregen werk. Deze begeleiding helpt kinderen in een fijn (studie)ritme te komen en zorgt ervoor dat ze niet (meer) achterlopen op school en meer plezier krijgen in leren. Je werkt altijd samen met één of meer andere vrijwilligers op de groep en daarnaast word je ondersteund door de projectcoördinator van Stichting Piëzo.

Neem voor meer informatie of om aan te melden contact op met AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of 06-11720398.