Repareer en maak je zomeroutfit in de Ambachtenwerkplaats

Wil je zelf je zomeroutfit maken? Of wil je leren hoe je kleding kunt repareren? Kom dan naar de lessen in de textielwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats. Tijdens de zomervakantie kunnen deelnemers op dinsdag 25 augustus mee komen doen met deze workshops. Ervaren vrijwilligers staan klaar om jou de fijne kneepjes van het kleding maken te leren.

Deelname aan de workshop kost 3 euro, contact te betalen of met de ZoetermeerPas.

Voor aanmelden en meer informatie: Milou van Loenen, 06 11715238 of milou@stichtingpiezo.nl.

Locatie: Ambachtenwerkplaats

Adres: Teldersrode 25

Datum: Dinsdag 25 augustus

Tijd: 09.15-11.15 uur

Om de veiligheid van deelnemers en vrijwilligers te kunnen waarborgen hanteren we de richtlijnen en maatregelen rondom het coronavirus van het RIVM.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie