Vrijwilligerswerk bij kinderactiviteiten

Als vrijwilliger bij kinderactiviteiten werk je zowel aan de ontwikkeling van kinderen als aan je eigen ontwikkeling. Vrijwilligers van Stichting Piëzo verzorgen wekelijks meerdere leerzame en creatieve activiteiten voor groepen kinderen op de eigen locaties en op basisscholen. In het kader van de Brede School geven zij bijvoorbeeld na schooltijd kooklessen, technieklessen en creatieve lessen. Dit doen zij samen met een beroepskracht of geheel zelfstandig. Daarnaast ondersteunen zij bij de (creatieve) voorbereiding en planning van de activiteiten.

Wil je meer weten over onze kinderactiviteiten of de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk met kinderen? Neem dan contact op met Wendy Moerman, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.