Piëzo TalentenAcademie start met beroepen gezondheidszorg

Na de meivakantie start de Piëzo TalentenAcademie met beroepen in de gezondheidszorg.

De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen.

Deze keer met de gezondheidszorg en gaan we op werkbezoek naar het ziekenhuis. Een huisarts en fysiotherapeut komen alles vertellen over hun beroep. Ook kijken we naar beroepen die voor balans zorgen, zoals de ergotherapeut en gezondheidstrainer. Dit zijn nog maar een paar voorbeelden van alle gave dingen die we gaan doen!

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller via 06 5194 8552 / talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Fotograaf: Piëzo