Vrijwilligers VoorleesExpress Zoetermeer gaan -weer– voorlezen bij 35 Zoetermeerse gezinnen!

Vrijwillige voorlezers zijn afgelopen week weer gaan voorlezen bij 35 gezinnen.

Zij lezen 20 weken lang één uurtje per week voor bij gezinnen thuis.

Met het voorlezen wordt het leesplezier en de taalontwikkeling van kinderen gestimuleerd.

Samen met de gezinnen wordt een voorleesritueel opgezet, dat zij na afloop van het project makkelijk zelf kunnen voortzetten. De VoorleesExpress Zoetermeer wordt uitgevoerd door stichting Piëzo in nauwe samnewerking met de bibliotheek Zoetermeer. De VoorleesExpress wordt financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer, Fonds 1818 en het Oranje Fonds.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy, projectleider VoorleesExpress Zoetermeer.

Telefoon: 079-3229453. E-mail: zoetermeer@voorleesexpress.nl. Of kijk op www.stichtingpiezo.nl.

VoorleesExpress-50-2