Vrijwilligers gevraagd bij Piëzo voor Wijktuin Noordhove

Het voorjaar hangt in de lucht en dat betekent werk aan de winkel in de Wijktuin! We gaan weer lekker buiten aan de slag met zaaien, schoffelen en onderhoud. Kom je helpen? Je  werkt samen met enthousiaste vrijwilligers die, net als jij, graag tuinieren en actief bezig zijn. Voor koffie en thee wordt gezorgd. Naast tuinieren worden er ook tal van activiteiten georganiseerd voor en door vrijwilligers.

Specifieke kennis of ervaring is niet vereist. We zijn een heel gemêleerde groep waar we van elkaar leren door samen te werken.

Voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij de Wijktuin kun je contact opnemen met Odette Panneman, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, odette@stichtingpiezo.nl, 06-36019137.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh