Ouders ontmoeten elkaar bij inZet Centrum

Woensdagmiddagactiviteit voor ouders en kinderen

Vind je het leuk om andere ouders te ontmoeten en samen in gesprek te gaan? Je opvoedervaringen te delen en tips uit te wisselen? Dit kan, onder het genot van een kopje koffie of thee, elke woensdagmiddag bij inZet Centrum. Een vrijwilliger van Piëzo zal de gesprekken begeleiden. Neem vooral ook je kinderen mee, want voor de allerkleinsten is er kinderoppas en voor kinderen in de basisschoolleeftijd zijn er hele leuke activiteiten te doen. Ze krijgen bijvoorbeeld schaakles of gaan aan de slag met creatieve activiteiten.

Vanaf woensdag 28 februari elke woensdagmiddag van 14:15 tot 15:15 uur aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis.

Om je aan te melden of voor meer informatie kun je contact opnemen met Shayeena Madhar, s.madhar@inzet-indewijk.nl, 06-36573257.

Fotograaf: Jettie Scholten

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh